tirsdag 8. november 2011

Variasjon er bra

Det er viktig med alfabetisk orden og ryddige rekker. -Særlig hvis du selger bøker. Nå om dagen lager jeg skilt til en bokhandel. De har bestillt gammeldagse, brunmalte skilt som viser varegruppene inne i butikken. Det er en tidkrevende jobb.

Det er viktig med variasjon i arbeidet. Inni mellom lager jeg små, koselige skilt med snirklete bokstaver. Dette blir lagt ut for salg i Skulehuset.
Noen kunder kommer hjem til meg for å se varene live, andre bestiller på telefon og nett. Det er de hyggelige tilbakemeldinger som gir meg drivkraft til å skape! Tusen takk!

En engel har satt igjen en bit av vingen sin på dette skiltet.
Detaljer? -Ja, takk.

Kaffipausen er over. På tide å finne blyant og linjal igjen. Nøyaktighet og pirkearbeid har jeg alltid likt, så denne jobben passer meg utmerket!

6 kommentarer:

Kreoline sa...

Hei Marit, ja da har vi kanskje krysset hverandre, middagen ble inntatt på Karlsbu, heldigvis færdlig når trekkspillet kom på banen, hihi. Nydelige skilt, du er så flink til sånt putlearbeid, der stopper min tålmodighet. Jeg må nå le når jeg ser skrivemaskinen din, nesten maken til min, og jeg fikk nettopp tak i den, to sjeler og en tanke. Kos deg videre med arbeidet ditt, klem fra Mona.

Unknown sa...

Så nydelig arbeid du gjør. Har du eplablogg?
Anki

Unknown sa...

Du er kjempeflink!
Og så gøy med bestillinger;)

Klem Line

VillaVårfrubakken sa...

Så flink du er, selv er jeg nok ikke så tålmodig.....mine prosjekt må helst bli fort ferdige.

Ha en fin tirsdagskveld...klem

Tone sa...

Hei !! Gleder meg til å se skiltene i butikken(regnet med det er bok og media:)) Du er jo så dyktig, kan godt forstå de "leier" deg inn til oppdrag! Det spøker litt for strikkekafeen i morgen, men det er notert:) så får jeg se hvor langt jeg kommer i oppgaven jeg skal være ferdig med til fredag. Ønsker deg en flott uke! Klem Tone

Janne i Fagerlia sa...

Skjønner godt at du får henvendelser om bestillinger, så mye fint som du lager.