fredag 11. november 2011

Noteark

En settekasse på spisebordet er kjekt å ha. Oppi der står bl.a. sukker, salt, fyrstikker, lys, blomster og blyanter. Ting som er greitt å ha for hånden.

Et kubbelys er trygt plassert i et norgesglass. Og en gammel flaske huser en avlegger av sitrongeranium.

Siden jeg ikke har særlig bruk for notene til Postludium, har jeg brukt arket til å pakke inn en svibel med. Det er flott å se på slike gulnede, gamle ark. Jeg liker å la gamle skatter komme til nytte.

En annen svibel har et sausenebb som hjem. Den trives fint oppi der. Du har kanskje sett bilde av denne hyllen min før? Jeg har saget til en brødfjøl som igjen er festet på en gammel kjøkkendør. Overflater med nydelig patina. -Gjenbruk er tingen!

Et kremmerhus fyllt med søtsaker skal du få, siden det er helg. Vi har timeplanen full av festligheter, og dress og kjoler henger klar. Idag skal vi ut å spise med et vennepar. Siden står både bryllup og dåp på programmet!
Ha en feststemt og flott helg. Håper du legger igjen en kommentar. Det er så koselig å lese!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Så mye fint!
Kjempelurt med kassen med rom i på sisebordet;) Litt finere enn når salt og pepper står for seg selv i sin stygge drakt, hehe;)

Høres ut som dere skal ha en fiiin helg, kos dere ♥

Klem Line

Flittige Fruer sa...

Utrolig hva du klarer å trylle frem så lenge ideene og kreativiteten er tilstede :) Og det er den absolutt hos deg! :) Superfornøyd med tingene jeg fikk med hjem i dag.

God helg og kos dere på festlighetene!

Mari

Fjordheim sa...

Ja kommentarer er det alltid koselig å lese. Liker å skrive kommentarer også jeg da.
Ja den hylla di er flott. Sikekrt ikke mange som har maken, visst de ikke har kopiert din da.
Takk for tipset ang børdformlyktene. Syns den limen jeg brukte satt veldig godt. Men det er ikke sikkert den limer opphengslapper like godt.
Ønsker deg en god fredagskveld
Lykke til med både bryllup og dåp. Kos dere :)

bentetove sa...

Så koselig du har det på spisebordet ditt med stemningsfull pynt.
Den hylla var også kjempeflott.
Ha ei flott helg med festlighetene :))

salige lavendel sa...

Dette var så lekkert så lekkert! Høres ut som dere skal få en koselig helg =)

Pauline sa...

Så fiine bilder, og flott pynta svibler! ;-)
Kos deg med festligheter i helga! :-)

Kreoline sa...

Hei Marit, lekkert, som vanlig da. Kan du være så snill å sende meg litt av overskuddet ditt, når jeg kommer fra jobb gjør jeg det jeg må, så er det sofa og TV resten av kvelden, helt tiltaksløs. Håper det er håp for meg også en vakker dag, hihi. God og kreativ helg til deg, klem fra meg.

Linda sa...

Hei Marit!
Som alltid mye flott å vile øye på når jeg titte inn til deg.
Ha en travel og trivelig helg.
Klem fra Linda:))