fredag 26. juni 2009

Grip Sommeren

Jeg kan ikke få sagt det ofte nok; Det er hverdagen vi må pynte på! Det er dem vi har flest av. Brødfjøla har påmalt Det daglige brød og Grip Dagen. Litt lite bilde, trykk på det så ser du bedre.



Jeg nyter sommerdagene ute. Også maten inntas i hagen. Her serveres det nybakt fuccacia. Det er deilig sommermat og herlig tilbehør til middagen.
Den lilla kluten har ei venninne strikket til meg. -Kjempesøt!



Jeg driver campingplass på si... ...Vi har i alle fall unger på overnatting i telt i hagen. En må jo opprettholde en viss standard. Så jeg serverte dem frokost i hagen: Nystekte pannekaker. Men du verden det var varmt å stå ved stekeovnen når tempen inne viser 28,4. Puh!


Nybakt brød med tzaziki smaker av sommer.


Det er ikke fritt for at jeg har grepet dagene i det siste. Jeg har bedrevet oppussing både her og der, samt fått gjort en masse håndarbeid i hagestolen.

Men med slikt tempo, full kalender, masse trening og badevær - når skal jeg blogge?

Heng med - jeg stikker nok innom en dag snart!

NYT SOMMERDAGENE!

13 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så skjønne sommer bilder fra deg... oser av herlig stemning... Fuccacia er deilig...bakte det selv i dag... mmmmm godt sammen med en deilig salat...
Nyt dagene og kos deg O=)*klem Kerstin

Hulda sa...

Så flott brødfjøl med en god tekst på. Dette var lekkert, Marit. Likte motivet også veldig godt. Og brødet ser smakfullt ut. :)

kreaLIV sa...

Ville bare innom og ønske deg deilige sommerdager, deilig å nyte måltider ute:)

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei:)
Så snill du er som serverer pannekaker til frukost :):)..men kva gjer ein ikkje for dei skjønne barna :):)

Fuccica på nydelig fjøl..og vakker strikka klut frå ei venninne...kjempelekkert og ikkje minst godt:):)mmmm

Ser du er ei aktiv dame..men som du viser så er du flink å nyte underveis og det er viktig :):)

Kos deg vidare i sommervarmen :)klem

HildeS/Frøken Fryd sa...

Herleg sommerstemning hjå deg Marit.
Foccacia brød er berre så nydeleg godt,mmm.
Ha ei fin og god helg.
Sommersmil H

Christine Louise sa...

Så flott brødfjøl.. Og jeg bare elsker kjøkkenmaskinen din. Finnes det noen finere? hehe..
Ønsker meg en slik jeg også.. Men venter litt ;)

Ha en flott lørdagskveld :)

Fjordheim sa...

Nydelig brødfjøl.
Koselig med fine ting i hverdagen, Det er helt sikkert
Nei det blir litt mindre tid til blogging nå om sommeren. Det er jo så mye annet å drive med, og i hvertfall jeg får mer overskudd til andre ting nå sola skinner.
Ønsker deg flotte sommerdager :)

Bestemor Drillo sa...

Hei! Bestemor drillo fant tilfeldigvis denne flotte bloggen som det det var slik nydelig sommerstemning på. Titter nok snart innom igjen.

Hilsen Bodil F.T. sa...

koselig!!

Randi sa...

Ååååå, det så deilig ut. Og servert på ei fin fjøl, blir jo det lille ekstra..

Kanskje du får ekstra camping-gjester nå.....

abeachcottage sa...

oh my! look at that pink Kitchen Aid...love it

Sarah

Albertines verden sa...

Heisan Marit! Ser du er i godt driv! Er innom for å ønske en riktig knallfin sommer til deg. Ettersom jeg ikke har hatt så mye tid til å kommentere på innleggene, og ei heller fått skrevet så mye selv, så da regner jeg vel egentlig ikke med at jeg får gjort så mye fornuftig her inne fremover heller. Men jeg prøver å få med meg innleggene etterhvert som de dukker opp, har prioritert det hos alle, istedet for å kommentere. For da flyr tida avgårde fortere enn svint! For lade opp batteriene innfor høsten, og ha som mål å ikke bli dårligere - helst litt bedre. Så igjen - En skikkelig god sommer til deg; borte eller hjemmeferierende. Stor klem fra Albertine

Miss.T sa...

herlig sommerinnlegg !!! det brødet så nydelig godt ut !!!