onsdag 19. juni 2013

 Kan du tenke noe bedre enn en fridag i hagen. En hel dag som jeg kan fylle av krative sysler! Jeg har en samling drivved som ber om å bli bearbeidet. Det males og det snekres.

 Jeg har laget mye i det siste. Røffe materialer og farger. Og når jeg først er i det kreative hjørne så bare MÅ jeg hekle litt, strikke litt, spikke og sage osv...
Det føles som å løpe i nedoverbakke!

 Siden jeg for tiden har mer idèer enn jeg selv klarer å hamle opp med, har jeg valgt å melde meg på en utstilling! Under årets vannfestival her i bygda, vil jeg ha en stand i Krambuå.
Inne på festivalområdet vil det bli boder fullt av ulike utstillere.

Enn så lenge prøver jeg å lage et visst utvalg av varer. Har du noen ønsker eller idèer, er det bare å si ifra. Så gleder jeg meg til å ønske deg 
Hjertelig VELKOMMEN til Krambuå på sensommeren!!!

5 kommentarer:

Pauline sa...

Ser spennende ut, gleder meg til å se ferdige resultater i Krambuå! :-)

Fjordheim sa...

Det høres spennende ut.
Når tid er Vannfestivalen?
Skal jo nedover noen dager i sommer så kanskje vi er heldige
å får med oss det.
Lykke til :)

Rekkehuset sa...

Du lager altså så mye fint! Jeg har et ønske, selv om jeg ikke kan komme på festivalen, jeg ønsker meg gjerne et sånt skilt med "velkommen" på - også vil jeg det skal stå "er i hagen" på baksiden. Vil du lage det? Jeg/vi har fortsatt det fine dørskiltet du malte for meg for etterhvert mange år siden, og det er like fint fortsatt:-) Hjertelig hilsen Hanne.

@__EY__ sa...

Morsomt sagt - som å løpe i nedoverbakke...

Du maler tekster både her og der,
males det på for frihånd ?
( Løkkeskriften )

obaid301 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.