torsdag 29. november 2012

Les et julemagasin

 Ungene tar ofte slike bilder og skriver Me like... 
Nå har eldste tippa tatt bilde av mamma. Motivet er brukt i Julemagasinet som lokalavisen vår ga ut denne uken.Trykk her så lager jeg en link dit! 

 Der har jeg bl.a. skrevet 24 ting du kan gjøre før jul. Jeg har også skrevet om trenden denne julen. I år er det nordisk stil som gjelder. Elementer som pels, bark, gevir og naturtrykk.
Bildet har jeg tatt på Feel, er det ikke råflott!?!
Fargene finner du ved å se for deg et nordisk vinterlandskap: grått, hvitt, brunt og glitteret i snøen!

 Det er denne stilen jeg kjører selv denne julen. Det er ting jeg synes er fine å se på, og det er heller ikke typisk jul. De vil være like aktuelle hele vinteren.

Slekt og venner som leser bloggen kan nå få lese det jeg har laget i Julemagsinet. Mine artikler er på sidene 8 - 18 - 19 - 20 - 21 og 40. Håper du finner glede og inspirasjon!
Jeg har jo hatt litt datatrøbbel og ikke blogget så mye. Ble bedt om å sende innlegg via mail til faste lesere... Godt å vite at noen bryr seg!
Så til slutt idag: En varm hilsen til alle faste lesere!!!
 


4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Lekre bilder :)
Liker denne stilen veldig godt.
Ha en fin helg :D

Lithe

Pauline sa...

Leste magasinet mens jeg satt og ventet hos frisøren igår. Så at det var dine bilder, flotte artikler!! ♥
Ønsker deg en riktig flott førjulstid!

Linda sa...

Nydelig Marit,flotte elementer i alle tipsene dine:)
Nå fikk jeg gode ideer til blomsterdekorasjonene på jobb. Ha en fin å kreativ førjulstid:))Klem

Unknown sa...

Så gøy med magasinet, og så flott bildet av deg var!!
Herlige tips, den julestilen liker jeg ♥