fredag 6. januar 2012

Vinterlig

Det er som vinteren selv har dekket dette fatet. Det glitrer i sølv og konglene har et dryss av snø. Ute har vi faktisk også fått vinteren tilbake. Her i lia er det hvitt idag!

Stuen har også fått et vinterlig preg. Grå skinnfell og grå puter. Løkblomster i søte farger lyser opp i tilværelsen.

I år valgte jeg litt rødt interiør til jul. Det føltes godt der og da. Men nå var det jammen deilig å bytte detaljene ut med gråtoner igjen. Det ser friskt og rent ut nå.
Vel, rent og rent... Må innrømme at jeg bare har skubbet unna barnåler og kattedotter.

Idag hadde jeg en herlig fridag hjemme. Jeg har storkost meg med interiør, håndarbeid og matlaging. Støvsuging har blitt prioritert helt bort. Derfor denne vinkelen på motivet...
Nå er det endelig helg! NYT DEN!!!

10 kommentarer:

De små øyeblikk sa...

Så deilig med en fridag hjemme! Nyte alt det flotte å se i blader og blogger:) Mye snop for øyet! Så fint vinterfat du har pyntet! Kos deg i helgen. -Klem Kjersti-

Fjordheim sa...

Ja det er herlig med slike fridager der en bare koser seg og ikke sliter med å få huste til å bli helt rent. Men det ser jo veldig koselig og fint ut hos deg da. Flotte farger og et nydelig vinterfat
Ha ei herlig helg :)

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Her brukes også fridagen til å få pusle litt hjemme. Skikkelig godt og få ordnet litt i heimen.
Håper du koser deg masse i helgen.

klem

Manne's hverdag sa...

NYDELIG VINTERPYNTA!!!

Herlig med en fridag hvor man kan gjøre som man vil...

En fin helg til deg og dine!!!

Klem

Pauline sa...

Flott pynta!! :-)
Må være bare på din side av 'dalen' at det er snø, her er det ikkeno'.. ;-)
Ønsker deg riktig goood helg!

Monica sa...

Hei på deg.
Så deilig med en fridag hjemme!! Nydelig vinterfat du har pyntet. Mye flott å hvile øye på her hos deg;))
Ønsker deg en riktig fin fin helg.

Janne i Fagerlia sa...

Lekkert og vinterlig hos deg. Her er det også kommet litt snø nå. Mye bedre enn at bakken er bar og alt er trist og grått.

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Lekkert vinterpyntet hjemme hos deg.Synes det er fornuftig å bruke fridager til å kose seg og stæsje hjemme. Kos deg videre :)
Klem fra Fru STrøm

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Godt nyttår!! Og tusen takk for koselige hilsener i året som har gått!! Og ikke minst - nok en takk for den flotte overraskelsen du sendte meg!!!

Jeg gleder meg over å følge deg og din inspirerende blogg!!

Du ble ferdig med kjolen i tide:-) Så fin den er, flinke deg!! Og den du har strikket til deg selv var også bare helt skjønn! Jeg leste også en plass at du har fått jobb på Living som dekoratør!! Så kjekt!! Gratulerer!!

Stuen din er skikkelig koselig. Nydelig pynt!! Det er så fint å pynte med vår(løk)blomster!

Ønsker deg en fin uke! Vi blogges:-)

Stor klem fra Hjørdis

Sivs hus sa...

Hei, Så vakre bilder du viser. klem Siv