onsdag 22. april 2009

Kremmeren er klar

Nå er jeg klar for Kremmermarked!
Torsdag, fredag og lørdag er det masse aktivitet i Sandnes sentrum. Jeg har utstilling utenfor Parfymelle Vigesdal. Varene blir i kjent stil - nostalgisk og landlig!

Romantiske varer hører våren til. Også disse har strykemerker.
Det blir spennende å se hvordan Sandnesbuen tar imot en lokal hobbykunstner kjent fra Jul og Vår i Skulehuset, som det står i avisa idag...
Det blir også en utfordring å stille ut utendørs!
Slike ting faller i smak hos ei innbarka husmor som meg selv. Pynt på hverdagen - da blir alt mye hyggeligere! -Helt sant!
Med sola i ryggen henger jeg klær til tørk med søte klesklyper. Plaggene blafrer fint og dufter nydelig lavendel.
Du blir ikke lykkelig av å bare gjøre det du liker, men av å like det du må gjøre.
For 3 days I'm joining a fair in a town near by. I have never showed my handcraft there before, so I am excited. On the pictures you can see some of the things I have made.

Koster, skurebørste og et utall klesklyper har jeg dekorert. -Alle rosene du ser er malt med venstre hånd!
I tillegg til varene som skal selges, har jeg også vært flittig på privaten i det siste. Når iveren tar overhånd kobler vettet ut... Nå verker begge armene like ille...
Men, de neste dagene skal jeg jo slappe av. Da koser jeg meg i Langgata - og treffer sikkert maaange hyggelige folk! Så gøy!
Kanskje jeg treffer deg?!?

11 kommentarer:

willywagtail sa...

Your peg bag is very cute.! Cherrie

Hulda sa...

Ønsker deg lykke til! Så masse du har greid å lage med bare en hånd.. :) Har solgt nesten alt av kortene som ble igjen etter Skulehussalget.

Linda sa...

Hei Marit!Utrolig hva du får til med venstrehanda.Den høyre må jo ikke brukes for den skal jo gro...
Vi hadde et fargesprakende besøk av kunstner Irene Myran på jobb.
Da var kanskje din farmor der?
Lykke til med kremmermared.
Her blir det travel helg her med,loppemarked og vart på musikkhelg med korpset.
God helg!Klem Linda :))

Rekkehuset sa...

Treffer nok ikke meg nei, dessverre, bor for langt unna.. Jeg er stadig like imponert over alt du får til med venstre!! Ønsker deg lykke til som gate-kremmer, hjertelig hilsen Hanne.

Anonym sa...

Halloen..
Må bare få ønske deg lykke til.
Dette ser jo så lovende ut..mange fine ting du har laget å være er jo perfekt.
Håper å få til en tur i helgen å se til deg.

masse lykke til...knib ANNETTE

Fjordheim sa...

Så spennende.
Håper det blir et godt salg i Sandnes og at været blir bra.
du har i hvertfall mye fint å selge så får en bare håpe de rette personene kommer innom deg. Håper også at dere får fint vær. Mye koseligere å stå ute da.
Lykke til :)

Berit T sa...

Så artig med messe ute, men det kan nå bli litt kaldt...
Håper selvføkgelig på fint vær og masse salg.
Lykke til.
Tenker du blir utsolgt på en to tre!!!

Monica sa...

så gøy marit at du skal stå i langata. Får se om jeg får mulighet til å komme innom å kikke. Har ei travel helg i vente. Du selger nok fort alt det nydelige du har laget! Jeg er helt imponert over alt du lager med venstre handen, det er jo nydelig arbeide og virkelig imponerende:) Håper du slapper litt av også og lar høyrehanden få fred til å gro! ønsker deg noen nydelige dager i langgata. Du møter nok utrolig mange koselige mennesker:)

LIVS LYST sa...

MASSE LYKKE TIL!!

Hilsen Ljo ;O)

Anita sa...

Masse lykke til! Tror jeg må male noen klyper i løpet av våren! har sett så mange fine rundt om! Nå er det to her som har vannkopper så det står litt stille;0) Kos deg!

Unknown sa...

Hei:)

så masse fine ting du lager!
Imponerende og inspirerende:)

Hilsen Monica:)