torsdag 30. april 2009

Det gode liv

CAMPING BOKS står det på denne gamle matboksen. Nå skal vi vel strengt tatt bare på dagstur. Men noe godt i nistekurven er viktig uansett.
Jeg skal vise noen venninner Det gode liv på Landstil ikveld! Tone holder åpent hus.

Venninnene jeg reiser med er travle karrierekvinner. Tror derfor de har ekstra godt av litt hjemmebakst på kjøreturen til Moi. Jeg er nemlig bekymret for de som jobber formye... En trenger å gå litt sakte av og til.

Jeg må også roe meg litt nå. Armen min trenger nok mer hvile om den noen gang skal gro...
Men å sitte med hendene i fanget er knøtt umulig! Jeg har et utall idèer jeg ønsker å sette ut i livet! Jeg elsker å skape noe nytt!

Nå er nettbutikken Skulehuset fyllt med sommervarer. Det er førstemann til mølla som gjelder.
Hjelp meg å tømme lageret!
Jeg har møtt så mange positive mennesker i det siste. Koselige kunder i Skulehuset og all slags folk under utstillingen i Sandnes. Det er så oppløftende!
Og jeg tenker at ordets makt er så stor!
Si noe godt til dine nærmeste - og gi dem en deilig dag! Det er så enkelt!!!
Nå skal jeg nyte resten av dagen. Jeg vet at ungene kommer lykkelige hjem fra skolen. Tanken på langhelg og lukten av nybakt i huset.
Husbonden skal få rosinboller - da gliser også han fra øre til øre.
Og ikveld ser jeg frem til et inspirerende besøk på Landstil!
HA DET RIKTIG GODT!

17 kommentarer:

Jill sa...

De bollene så aldeles nyyyydelige ut!
Boksen var ordentlig søt den oxo!
Ha en flott 1.mai-helg!

FlittigeLise sa...

Mmmm de der bollene skulle jeg gjerne smakt. Venter bare på oppskriften..
Din fine blogg er blant mine favoritter, som jeg besøker ofte.
Ha en fin helg !

Huset på toppen sa...

nam,nam heldige venninner som har deg,Marit!! deilig med nybakte skillingsboller og den boksen var fin,hvor har du kjøpt den?? Kremmerhuset??ha en fin fornøyelse i kveld,kos dere!!
Ønsker deg også en riktig fin 1 mai,og god helg!
Klem Linda

Fjordheim sa...

Håper dere hadde en flott tur til Moi. Så koselig da å reise på en slik felles tur.
Og den baksten kan jeg tenke meg slo ann ikke bare hos mann og barn, men også hos damene på tur.
Ser nydelig ut.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Kristin sa...

Åå så gode de bollene så ut. Heldige de som kjenner deg:-) Skulle gjerne hatt oppskriften på de ja. Bloggen din er nydelig!! Er stadig innom å leser. Ønsker deg en flott langhelg, og håper du snart blir frisk i armen din. Hilsen en trofast leser.

Jannicke sa...

Herlig boks med fristende boller i!!

Nyt kvelden ;o)

Klem J.

GundaM sa...

Så artig en campingboks da, har jeg aldri sett før!

Koselig innlegg og javisst er det viktig å si noe godt til de rundt en ;0)

ha en flott helg;)

Karen Klarbæk sa...

Det ser SÅ godt ud på din blog.

I følge Claus Dalby selv, så var det Haven i Hune der inspirerede ham til at gå i gang med have....
her er det kun tid der holder mig tilbage.

God aften fra
Karen

Josefine sa...

Hei:) Boksen er kjempefin! Koselige bilder...og bollene frister veldig:)) Ønsker deg en flott 1.mai helg...klem

Rekkehuset sa...

Mmmm, skulle ønske jeg kunne vært med deg på tur! Baksten ser kjempegod ut:-) Ha en finfin helg, klem fra Hanne.

Malin sa...

Fristende de luxe!

Herlig å kunne kose seg:)
Å så nydelig termos. Er på jakt etter en, me finner ikke,.

ha en deilig vårdag!

Klemmer malin

Synnøve. sa...

Det trur eg blir en helt nydelig dag. Hjemmebakt får frem det beste i ett meneske.
Håper du fortsetter å nyte den flotte helgen.
Synne.

Ragnhild sa...

Hei du er så kreativ, og lager så mye fint:)
jeg har fulgt med på bloggen din en stund, og blitt svært inspirert
Jeg er helt ny blogger selv, og håper det er greit at jeg har lagt deg til blogg lista mi:)

silje-sin sa...

Så nydelige bilder, og bollene så helt fantastiske ut!! Så omsorgsfullt av deg å bake til venninnene dine:) Håper dere hadde en fin tur! klem fra silje.

M sa...

Heisan, svinset forbi deg på min vei, jeg holder på å gjøre meg kjent.
Så godt dette så ut!
Stilig camping boks!
Og de vaffelkjeksene må jeg bare prøve....
Inne hos meg holder jeg på med en Norgesglass konkurranse, akkurat nå er det å finne på ting det kan romme fra U-Å.....Kanskje du vil komme innom og legge inn vaffelkjeks?
M.m?
Jeg samler blog shops på min side, og legger ut din.
Her var det utrolig masse fint!!
:D
Klem fra meg

My little footprints sa...

Mmmm det så skikkelig godt ut med hjemmebakst! Så godt at jeg fikk lyst til å kaste meg over bakebollen selv ;)
Klem Beth

h.espe sa...

Heisann!
Så deilig nistekurv du har pakket. Hi, hi - viktig med detaljer også på en liten utflukt - skikkelig lekkert :o)

Igjen må jeg si - åhhhhh, jeg skulle så gjerne ha vært å besøkt dere i skolehuset. Så masse flott dere har!!!

Ønsker deg en herlig maiuke videre!

Goklem fra Hildegunn