fredag 2. desember 2011

Førjulskos

Endelig kom snøen!
Å gå tur når snøen daler er noe av det flotteste jeg vet. Så idag har jeg labbet gjennom skog og hei og kjent julestemningen komme snikende! For en deilig følelse!

Ser du nøye etter så har vi 3-doble glass i dette vinduet. To av dem ble montert da huset ble bygget. Det siste glasset kom jeg hjem med for et par dager siden. Fikk se gjennom et gammelt hus som skulle tømmes... En kjekk telefon å få, ikke sant?! Kom bl.a. hjem med 3 vinduer og 2 store kofferter!

Idag kommer min niese fra sørlandet på besøk. I morgen henter jeg en annen liten niese. Gleder meg til å lage førjulskos med mange kjære rundt meg hele helgen. Det gjør godt å leve i sakte tempo og kjenne at man har T I D til dem man er sammen med.

Fin utsikt er viktig. En blir påvirket av det man ser hver dag. Jeg har utsikt mot juletreskogen! Og når trærne får snø på seg, blir det et magisk syn!

I vinduet speiler den egentlige utsikten seg, naboens hus... Men jeg har plantet graner i potter og kasser på terrassen. Derfor har vi utsikt til en juletreskog!
Hverdagen er hva man gjør den til!

5 kommentarer:

Drømmeskyen sa...

Etter mange dager med regn og elendighet så kom det snø hit også. Jeg ble så hoppende glad da jeg så det dalte utenfor vinduet:)
Herlige bilder fra deg:)

Hilsen Hilde

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Har det virkelig snødd hos deg? Så koselig!! Her høljer regnet ned i skrivende stund. Men tidligere var det riktig så flott og stille.
Du har gjort det så koselig innendørs også! Tenk å få en slik telefon. Heldig du var!
Ønsker deg en riktig fin helg med niesene dine på besøk!
Klem fra meg til deg:-)

De små øyeblikk sa...

Hei ;) Så herlig utskikt du har skapt!! Riktig fin julestemmning fra vinduet, og tenk så heldig dere er som har snø!! Her blåser det krafitig og regner på tvers...

Klem Kjersti

Rose Garden Malevik sa...

ooooolllllllalala...du har iaf lite lite vitt....vackert :)
och missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Unknown sa...

Så koselige! Her har det snødd ørlittegrann i natt, men det har ikke lagt seg ordentlig... Nå vil jeg ha snø og kuldegrader, og håper det er slutt på regn og storm for i år;)

Kjempefine bilder du viser! Vi har lik adventsstake, jeg er så glad i den;)

Ha en finfin helg!
KLEM