torsdag 6. mars 2008

God helg...


I stua er det vår. Det er deilig å omgi seg med ting en liker;
Gammelt og nytt, fattigmannsølv og glass, hvitt og rosa.
Da har jeg det godt!


Jeg plukker inn litt greiner, gåsunger og mose.
Jeg har heller ingen problem litt kunstig innimellom, slik som denne Tusenfryden.


Men midt i våren... Hva gjør Marit da...?
Jo, vi skal til fjells der det er haugevis av snø...! Vi har lånt ei svær firmahytte og drar avgårde om noen få timer.
Vi har ikke hatt orntlig snø hos oss denne vinteren. Så jeg trøster meg med at dette kanskje er min siste sjans til å gå på ski. For egentlig er jeg bare klar for VÅR...



Enten du har vinter eller vår der du bor, håper jeg du vil få ei fortreffelig god helg!

17 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Å,så koselig det hørtes ut !!! Godt med noen fridager fra malingen,tenker jeg :) Vi har massevis med snø......men på ski.....ehh...nei,det har liksom ikke blitt til det,kan man si....! Håper på en tur i påsken,iallefall. Du får ha god tur,og kos deg masse med deilig mat og drikke....hihii :)

Randi sa...

Høres herlig ut med en hyttetur. Det er alltid så godt å komme ned til lavlandet og våren etter fjellturer. Men her har vi ikke så mye som minner om vår...snø,regn,og storm...usj

Nydelige bilder, lurt tips med eggeskall som påskepynt.:)

Ha en flott hyttetur helg.:))

Synnøve. sa...

Håper dere får ei koslig helg på hytta.
Så får du komme igjen med bilder så vi får sjå hvordan helgen har värt.
Klems fra Synne :D

Helene sa...

Hei Marit
Ønsker deg god tur, og kos deg med snøen og familien din:0)

Anita sa...

Nydelig tusenfryd og dekorasjon i glass klokka! Et veldig koselig innlegg! Ha en nydelig helg! Klemmer fra Anita

Linda sa...

Hei Marit!God tur til fjells.
God Helg!Klem Linda :))

liven sa...

Ønsker deg en fin tur til fjells:)

Kjempefine bilder!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Fine tusenfryd, ser jo nesten ikke forskjell på ekte og kunstige blomster. De lager de så fine!
Håper du koser deg på fjellet.
God helg!:O)

Merete sa...

nydeleg bilde med mange flotte detaljar!! søte tusenfryd du har oppi fattigmannssølvkrukka :o) gåsungar, mose og eggeskall var ein herleg kombinasjon..ønsker deg og dine ei fiiin helg på fjellet i snøen!!

Nette sa...

God helg, håper du storkoser deg på hyttetur:)))

naturglede/Randi Lind sa...

Så herlig, jeg trodde tusenfryden var ekte. Likte bildet med eggeskallene og gåsunger.God helg:)

hauptstadtpuppi sa...

Schade!
Ich versteh leider kein Wort von all dem was hier steht ... ;O)
Aber deine Sachen finde ich ganz zauberhaft und ich schau täglich bei dir vorbei!

GGLG, Ines aus Berlin/ Germany!

Lille Trille sa...

Hei :-)
De nye Tildaene du har laget er kjempefine...me like!
Fatet med glasslokk du viser er bare helt nydelig, ønsker meg veldig et slikt glassfat - de er så dekorative (og praktisk).
Håper du har en flott hyttetur, og ha en fortsatt god søndag.
Klem Lille Trille

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gåsunger er bare så vakre, nydelige bilder.
Håper du har hatt en flott tur til fjells.
Klem

Mummimamma sa...

Hei Marit!

Tusen takk for flotte skilt!
De falt selvfølgelig i smak, og kommer som eget bloggeinnlegg etter hvert.

Søndagsklem fra meg

Lynetmor sa...

Hei, håper du har hatt en fin helg i snøen :-)
Har mottatt skiltet og det er kjempe fint :-)
Ønsker deg en fin uke.

Brocante sa...

Ja - men vet du - det ER snart vår nå - bare LITT til så er vi der. Ha en fin påske.