onsdag 12. oktober 2011

Skaperglede

Bilde av dagens morgenkaffi. Jeg fikk nyte den på hytta. Fuglesang og høstsol. For en herlig dag!

Jeg blir villt kreativ av å være på hytta. Det er så mye vakkert å se. Batteriene lades og livet er godt å leve.

Jeg liker at hyttelivet gir slik en ro. Det er ingen forstyrrende lyder. Heller ikke støy for øynene. Fredelig og naturlig. En god plass å skape nye ting, en god plass å forberede julesalg...

For nå har jeg tatt mange bilder, kaffien er kokt og jeg er klar for å tilbringe noen timer foran pc'n. Jeg skal nå legge ting ut for salg på nettsidene til Skulehuset.
Om du finner noe du ønsker er det bare å sende meg en mail. Det er første mann til mølla...

KoblingHer i gården er det høstferie. Og i den forbindelse skal jeg ut å reise. Noen dager skal tilbringes i ville skauen - uten både mobil og nett. Og siden jeg er fan av kontraster, blir det også kjole og høye hæler et par dager. Jeg skal på tapasfest på sørlandet, sammen med et haug av livlige damer. Jippi!!!

Da skal jeg legge ut varer for salg - kanskje finner DU noe du liker??? Velkommen innom er du i alle fall!

6 kommentarer:

Sandoren og Blåsten sa...

Helt enig med deg, er så deilig med stille og ro rundt seg på hytta! Med oppussing av "nytt" hus blir det ikke tid til hyttekos her i gården nå desverre. Skulehuset skal sjekkes ut!
Ha en fin kveld.
Hilsen Gry K

Hege sa...

Herlig med hytteliv! Jeg senker også skuldrene der, jeg tror til og med jeg puster roligere *ler*
Spennende med skolehuset da! Skal inn å se med en gang!

Klem fra Hege

Bestefars Verksted. sa...

Åhhh,som du koser deg....og det skjønner jeg innmari godt !!! Og JA,JEG skjønner også at du samler drivved.....vi er vel like der,om jeg ikke tar helt feil :) Skal snart inn og se i Skulehuset.....gleder meg ! Igårkveld lagde jeg to hyller,og en oppslagstavle......allt i drivvedfarge......men jeg ser at på bildene mine,på bloggen,så ser kassene brune ut,og det stemmer jo ikke. Men,men.....! Jeg har ikke begynt på papirvarene enda,men ideene er jo titusen,ca.....du kjenner vel tendensene...hihiiii :) Jeg tør nesten ikke se på bladhyllene i butikken,for nå har jo julebladene begynt å stikke seg frem.......og DET blir man ikke roligere av.....! Nei kos deg masse Marit,og God tur med damene......du er i farta,kan man si :) Masse klemmer med på turen,fra kalde Bodø.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Skjønneste Marit! Du er jo bare så flink!! Og snill!! Nå har jeg linket til deg. Jeg har kost meg med å se på alt det fine du har laget! Tusen, tusen takk igjen! Skiltet passer helt utmerket!
Stor klem fra en glad Hjørdis:-)

Anne på landet sa...

Skjønne bilder som signaliserer ro..

Fortsatt fin helg til deg.

Klem,klem...

Trines Hus og Hage sa...

Hei Marit!
Du er altså så flink! Utrolig hva du får til, av nydelig baderomsskilt, herlige strikkesokker og badet ser både lekkert og tøft ut.Hørtes ut som en nydelig dag som startet med rundstykker i naturen, padling med sin kjære og forfriskende dukkert! :-)

Inspirerende å kikke innom deg.
Klemmer fra Trine :-)