torsdag 13. september 2007

2 kommentarer:

Marie sa...

Hei,hei!
Velkommen i bloggverda! Eg begynte å blogge nå i juli, dette er kjempekoseleg! Min blogg inneheld for det meste hage- og naturbilete. Reknar med å legge ut litt frå heimen når det blir surt og kaldt ute. Heimen min er heilt ordiner, har verken fransk eller italiensk stil...
Eg kjem snart innom igjen :o)
Velkommen innom til meg og :o)

elin1976 sa...

Hallo snuppa.
Har du kommet hjem? Nå sitter mor her med benenene høyt hevet og er god og mett. Stappa i meg en stor indrefilet og en pakke med potetmos, bernaise og cola zero
(snakker vi kalorier eller?)
Så nå er jeg klar.....til å snart møte sengen. Er såååå trøtt at det skal bli godt å ta kveld litt tidlig.
Du vet, det er noen som må på jobb i morgen( he he)
Ha en fin kveld:O)